De siste dagene

12.00: Flyet landet i 11-tiden i Torrevieja, og vi var framme ved huset rundt klokken 12. Så fort jeg hadde fått pakket ut av kofferten, gikk jeg sammen med resten til et lokalt handlesenter for å handle inn nødvendige matvarer.

14.00: Da jeg kom tilbake igjen, stelte jeg i stand egg og bacon som virkelig er en favoritt her nede :) Ved siden av det liker jeg også veldig godt havregrøt med frø og cottage cheese. Det burde du teste ut, for det er kanongodt!

20.00: Jeg elsker å grille når jeg er i Spania, så grilling ble det en del av de første dagene. Det er også en fin anledning til å spise litt salat og grillet mais (naam) ved siden av.

12.00: Bussen fra busstasjonen i Torrevieja til La Zenia Boulevard gikk klokken 12, noe jeg ikke var klar over, mehe (bussen gikk klokken kvart på ett før). Men heldigvis rakk vi bussen, fjooh. Bussturen tok omtrent 20 minutter, tror jeg. Da bussen var framme, gikk jeg blant annet innom Pull & Bear, Bershka og Primark, som har utrolig fine klær.

18.00: Det er en veldig god argentinsk restaurant på La Zenia som jeg alltid pleier å dra innom, fordi de har så utrolig god mat der. Så denne gangen ble ikke noe unntak, hehe. På restauranten er det slik at man betaler en fast sum, så kan man spise så mye mat man vil (og orker.... :P, men jeg pleier ofte å overse den siste delen, så det ender opp med at jeg spiser både middag og kveldsmat for dagen, haha)

21.00: Bussen reiste fra La Zenia og hjem igjen klokken 9. Jeg fikk blant annet byttet en shorts som var litt for stor, og kjøpt en jakke og en t-skjorte. Nå for tiden er det masse sommersalg hos butikkene i Spania, og da har man virkelig sjansen til å gjøre et par kupp.

12.00: På onsdag omtrent klokken 12 var jeg på en strand som heter "Playa de Los Locos". Det er en strand som ligger i nærheten og som jeg har dratt til de siste årene mens jeg har vært i Spania. Det er alltid kjempemasse folk der, men det er verdt det siden det blåser mye (å sole seg i den stekende sola uten noe vind er nesten umulig!). Etter 2 timer på stranda gikk jeg hjem, slappet av og laget lunsj. Jeg lagde blant annet en grønn smoothie som er veldig god.

10.00: Klokken 10 neste dag gikk vi på fredagsmarkedet. Det finnes også et onsdagsmarked i Torrevieja, men fredagsmarkedet er mye større og nærmere. Jeg fikk kjøpt et par nye sandaler som er kjempegode å gå i. På fredagsmarkedet var det glovarmt, så jeg pleier alltid å spise lunsj hos en café i nærheten. Etter dette gikk jeg hjem og solet meg litt. Med andre ord en bra fredag! :)