De siste dagene

12.00: Flyet landet i 11-tiden i Torrevieja, og vi var framme ved huset rundt klokken 12. S fort jeg hadde ftt pakket ut av kofferten, gikk jeg sammen med resten til et lokalt handlesenter for handle inn ndvendige matvarer.

14.00: Da jeg kom tilbake igjen, stelte jeg i stand egg og bacon som virkelig er en favoritt her nede :) Ved siden av det liker jeg ogs veldig godt havregrt med fr og cottage cheese. Det burde du teste ut, for det er kanongodt!

20.00: Jeg elsker grille nr jeg er i Spania, s grilling ble det en del av de frste dagene. Det er ogs en fin anledning til spise litt salat og grillet mais (naam) ved siden av.

12.00: Bussen fra busstasjonen i Torrevieja til La Zenia Boulevard gikk klokken 12, noe jeg ikke var klar over, mehe (bussen gikk klokken kvart p ett fr). Men heldigvis rakk vi bussen, fjooh. Bussturen tok omtrent 20 minutter, tror jeg. Da bussen var framme, gikk jeg blant annet innom Pull & Bear, Bershka og Primark, som har utrolig fine klr.

18.00: Det er en veldig god argentinsk restaurant p La Zenia som jeg alltid pleier dra innom, fordi de har s utrolig god mat der. S denne gangen ble ikke noe unntak, hehe. P restauranten er det slik at man betaler en fast sum, s kan man spise s mye mat man vil (og orker.... :P, men jeg pleier ofte overse den siste delen, s det ender opp med at jeg spiser bde middag og kveldsmat for dagen, haha)

21.00: Bussen reiste fra La Zenia og hjem igjen klokken 9. Jeg fikk blant annet byttet en shorts som var litt for stor, og kjpt en jakke og en t-skjorte. N for tiden er det masse sommersalg hos butikkene i Spania, og da har man virkelig sjansen til gjre et par kupp.

12.00: P onsdag omtrent klokken 12 var jeg p en strand som heter "Playa de Los Locos". Det er en strand som ligger i nrheten og som jeg har dratt til de siste rene mens jeg har vrt i Spania. Det er alltid kjempemasse folk der, men det er verdt det siden det blser mye ( sole seg i den stekende sola uten noe vind er nesten umulig!). Etter 2 timer p stranda gikk jeg hjem, slappet av og laget lunsj. Jeg lagde blant annet en grnn smoothie som er veldig god.

10.00: Klokken 10 neste dag gikk vi p fredagsmarkedet. Det finnes ogs et onsdagsmarked i Torrevieja, men fredagsmarkedet er mye strre og nrmere. Jeg fikk kjpt et par nye sandaler som er kjempegode g i. P fredagsmarkedet var det glovarmt, s jeg pleier alltid spise lunsj hos en caf i nrheten. Etter dette gikk jeg hjem og solet meg litt. Med andre ord en bra fredag! :)