De siste dagene #4

11.00: vi startet dagen med handle inn litt frukt og grnnsaker. Noen timer senere; jeg tror klokken var omtrent 14.00, gikk vi innom en slags kaf rett ved siden av der vi bor for ha en "liten" lunsj. Lunsjen visste seg vre p strrelse med en middag, hehe, s vi ble i alle fall godt mette da vi dro hjem igjen :P Etter det slappet jeg av i noen timer, lagde smoothie og s dro vi til sentrum for spise den opprinnelige middagen, hehe.

17.00: vi reiste inn til byen omtrent klokken 17.00 for spise p en vegetariansk restaurant som jeg synes s veldig bra ut! Den heter "Restaurante Vegetariano" og har blant annet sandwicher, salater, hjemmelagde brd osv. Jeg bestilte en burrito som var veldig god! Anbefaler virkelig restauranten hvis du er ute etter sunn men ikke minst GOD mat :) Etter at vi hadde vrt p restauranten, gikk vi hjem langs promenaden. Jeg tror vi var hjemme klokken 22.00.

12.00: det var p dette tidspunktet vi dro til markedet. Som vanlig skikket vi bare litt og spise lunsj. Klokken 15.00 var vi hjemme, og som mellommltid hadde jeg naturell yoghurt med litt korn og bringebr p toppen.

18.30: vi tok bussen inn til La Mata stranden for g en kveldstur. La Mata er en utrolig fin strand som strekker seg flere kilometer, men denne gangen gikk vi bare en tur langs La Mata stranden og badet ikke. Men jeg hper jeg fr tid til bade her en gang fr jeg reiser hjem! :) Det tok 1 time g hjem igjen og vi var hjemme klokken 8. Og p kvelden hadde vi litt fredagskos med forskjellige tapasretter, noe som var veldig godt!

10.00: til frokost hadde jeg havregrt med litt frukt og br. Havregrt er og forblir verdens beste frokost og den beste starten p dagen, hehe! Ca. en time senere pakket vi for dra p stranden, joho ♥

11.30: vi ankom stranden og var der i omtrent 2 timer. Til tross for at det blste masse p stranden, kokte det likevel inni meg. Jeg pleide ikke bli s stekende varm av vre ute i 2 timer p stranden fr, men dette ret har tatt en total ny vending. S med en gang jeg kom hjem ble jeg inne i noen timer med air-condition p for kjle meg ned. Air-condition er virkelig en redder her nede, hehe!

20.30: jeg gikk ut for trene i en park noen minutter vekke fra huset. Det er s fint trene mens sola gr ned og forsvinner bak husene, som du kan se p bildet over.