De siste dagene #4

11.00: vi startet dagen med å handle inn litt frukt og grønnsaker. Noen timer senere; jeg tror klokken var omtrent 14.00, gikk vi innom en slags kafé rett ved siden av der vi bor for å ha en "liten" lunsj. Lunsjen visste seg å være på størrelse med en middag, hehe, så vi ble i alle fall godt mette da vi dro hjem igjen :P Etter det slappet jeg av i noen timer, lagde smoothie og så dro vi til sentrum for å spise den opprinnelige middagen, hehe.

17.00: vi reiste inn til byen omtrent klokken 17.00 for å spise på en vegetariansk restaurant som jeg synes så veldig bra ut! Den heter "Restaurante Vegetariano" og har blant annet sandwicher, salater, hjemmelagde brød osv. Jeg bestilte en burrito som var veldig god! Anbefaler virkelig restauranten hvis du er ute etter sunn men ikke minst GOD mat :) Etter at vi hadde vært på restauranten, gikk vi hjem langs promenaden. Jeg tror vi var hjemme klokken 22.00.

12.00: det var på dette tidspunktet vi dro til markedet. Som vanlig skikket vi bare litt og spise lunsj. Klokken 15.00 var vi hjemme, og som mellommåltid hadde jeg naturell yoghurt med litt korn og bringebær på toppen. Rett før vi dro av gårde igjen, og denne gangen til La Mata, lagde jeg pastasalat med laks, noe som anbefales dersom du er på utskikk etter en lett middag som tar omtrent 20 minutter å lage.

18.30: vi tok bussen inn til La Mata stranden for å gå en kveldstur. La Mata er en utrolig fin strand som strekker seg flere kilometer, men denne gangen gikk vi bare en tur langs La Mata stranden og badet ikke. Men jeg håper jeg får tid til å bade her en gang før jeg reiser hjem! :) Det tok 1 time å gå hjem igjen og vi var hjemme klokken 8. Og på kvelden hadde vi litt fredagskos med forskjellige tapasretter, noe som var veldig godt!

10.00: til frokost hadde jeg havregrøt med litt frukt og bær. Havregrøt er og forblir verdens beste frokost og den beste starten på dagen, hehe! Ca. en time senere pakket vi for å dra på stranden, joho ♥

11.30: vi ankom stranden og var der i omtrent 2 timer. Til tross for at det blåste masse på stranden, kokte det likevel inni meg. Jeg pleide ikke å bli stekende varm av å være ute i 2 timer på stranden før, men dette året har tatt en total ny vending. Så med en gang jeg kom hjem ble jeg inne i noen timer med air-condition på for å kjøle meg ned. Air-condition er virkelig en redder her nede, hehe!

20.30: jeg gikk ut for å trene i en park noen minutter vekke fra huset. Det er så fint å trene mens sola går ned og forsvinner bak husene, som du kan se på bildet over.